Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Η επιστροφή μου......................................

Μετά από ένα πολύ δύσκολο καλοκαίρι......επέστρεψα στο λατρεμένο μου blog αλλαγμένη, αποφασισμένη να πάρω την ζωή στα χέρια μου και να κάνω κάτι πια για εμένα.  Μετά λοιπόν από μια μετάθεση που προέκυψε, μια κουραστική μετακόμιση στην Αθήνα αλλάζω σελίδα στην ζωή μου και ξανά ξεκινάω από την αρχή.........Η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ δύσκολο να πάρεις μια τέτοια απόφαση ειδικά όταν υπάρχουν και παιδιά.... αλλά έγινε.... δύσκολα και με πολύ πόνο αλλά έγινε.... τα καταφέραμε όμως!  Έτσι λοιπόν και το blog επιστρέφει ανανεωμένο από την πρωτεύουσα πια.. με πιο πολλές ιδέες.. και πιο πολλά υλικά για δημιουργία.. έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε την κάθε δυσκολία και την κάθε οικονομική κρίση...... δημιουργικά και ευχάριστα! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου